Soccer baby Soccer :)

Sheeeeeena Moooors :DDD

heheheeh som ni ser e min lilla intressanta musiklista en STOR blandning :) men till slut hitta ja va som skulle sätta ''pricken över i:et'' jooo nämligen TOKIO HOTEL :) hehehe ja vet att de e många som inte gillar deras musik elr utseende elr whatever... men här på min blogg måste ni ståå ut me de.. cuz Sepideh is the boss! OH YEA XD nee driver.. men ja gillar TH väääldigt mkt så ja skulle appreciate ifall ni ba acceptera dom :) <3       Däremot måste ja kommentera på hur mkt deras musik stil har ändrats xD De gick liksom från Rock till praktiskt taget techno :)) kmr bli intressant att se hur allt kmr funka :)) <3      Människor imorrn är det Link Crew(alla nya studenter går till skolan, och de gamla hehhe studenterna visar runt dom) :D Såååå de här kmr bli roligt *hoost* ...   bortsett från de, så har ja lovat min kompis Fernanda att hjälpa henne me fotbollen, så ja ska ge henne en privat träning (känner mej OTROLIGT proffsig nu)  hihihih..  så imorrn ska ja ta me mej fotbollsbagen till skolan (snacka om att skämma ut sej innan skolan ens börjat xD ) och samtidigt gå på link crew-.- fast frågan är nu: vart fan ska ja ställa min väska xD...

Nog från mej idag :))

OOOH ja glömde ba.. ja måste ba säga till Ibracadabra (u know who u r) att ja snodde låten showgirl... den va ba för grym för att inte få va me på min musik-lista :)) såå thanx :)))

love, Peace and just Dance away <3<3
- Sepideh :))

Kommentarer
Postat av: Ibracadabra

Giiirl du har en grym musik smak ( förutom du vet vilka :P)!! Get up trodde jag att jag var ensam om att tycla om... men nu ser jag att du har bästa smaken :D cookie jar oxå :D Keep 'em comin!!

Love Ibra <3

2009-09-04 @ 19:47:19
Postat av: sepideh den fina :)

Boooyaaah :D ciara e ju väldigt gryym :D hehehhe ja vill inte bli påmind av de här.. men i 7an så uppträdde ja ''like a boy'' by ciara i engelska -.- Den låten e oxå sjukt grym :) så fort ja hittar en grym låt.. så e den uppe på ''the list'' :))) that's how we work it here! :D

Love <3

2009-09-05 @ 11:24:11
URL: http://oclife.blogg.se/
Postat av: Ibracadabra

Hahahaha nooo i missed it!! :P haha second time i'm mentioned on malekes' blogg, stolt jag e :D^^

2009-09-05 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0