Time to diiisco :)

God morgon till er, och God natt till mej :)

sista saken innan ja ska dra o sova.. Imorrn är de Farsgubbens födelsedag <3<3<3 :DD Samt beckas pappa's födelsedag hihihi :D ITS THE TIME TO DISCO :DD ooh yeaaah hahhaha :D    För er som är indier och läser de här, ni borde bli stolta nu xD Joo, jag och pappa planera nämligen att fira hans lilla B-Day i en indisk resturang! Nice huh?? Ja fick jättelust att käka curry nämlligen, och eftersom mina små indiska trillingar inte e här, så kan ja inte käka de hemma hos dom, och därför måste vi åka till en resturang xD hahaha Vilken historia! wow :))     allra sista grejjen nu... Joo ja dör av VÄRMEN -.- azzzzzzo ge mej reeeeeeeeeeeeeeegn!!! De e upp till 40 grader här.. Öken azzo! Ifall våra klassrum inte hade haft AC'n, då skulle ja bokstavligen döö!! Den var nämligen ''out of order'' igår, på sista lektionen(precis under den varmaste timmen av dagen)... och ja lovar att hela klassen va uttorkade(dehydrated)... DE VA SÅÅ VARMT! hade någon lagt ett ägg på mitt huvve vid den tiden, då kan ja garantera att dom hade fått ett par stekta ägg tillbaka xD hahahah :))

Time to sleeeep :D

Love, Peace, and dance

Ps. FYI(for your information) jag avgudade låtarna ''be mine'' och ''satellite'' förr i tiden :DD Dom e ba såå bra :D

-Sepideh P.

THE DUDE GOT STYLE <3 :D


Beloved farsgubbe <3<3<3<3<3<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0