Tröööööttttt...

Jag LOVAR LOVAR LOVAR LOVAR att imorgon när ja kmr hem från fotbollen så kommer ja ladda upp min ''roliga grej''!!! :)))))) Ja håller nämligen på att fixa den,, och nu måste ja sova så ja har inge tid xD  Människor, IMORRN är de Champions League mellan BARCA O INTER !!!!! :OO största grejjerna :)) Personligen är jag VÄLDIGT självsäker över att Barca kmr vinna och att Inter kommer förlora stort ( Zunil, du borde ta de där personligt xD ) Men vi fåår se va som händer imorrn... ere någon som btw vet vilken tid den börjar??      Plus så måste ja passa på att säga att min käre kompis meffish(medha) borde ta o hejja på barca :)) Efter som hennes ''precious'' real madrid kommer åka ut efter gruppspelet!! :)) hihhihihih (6) hursomhelst, Imorrn ere skola... kmr nog somna i klassen pågrund av sömnbrist!!!! Låt oss hoppas att ja inte gör de xD hehhehehe


Yuup, ibland e livet elak o man ser ut som ett mongo på sin födelsedag xD

Och ibland ser man bara allmänt cool ut ^^ :))

Me lite retushering (stav.??) skulle den här bilden bli cool.. för tillfället bjuder ja på den :)) Dont get pissed Friday :) <3

Inte för att den ser så attraktiv ut -.- .. men ibland måste man få sej ett gott garv :) Se så mkt vi leker.. man kan tro att vi gör reklam för adidas elr nått :))) HAHAHA :) <3

Peace, Love and Dance people :)) <3<3
- Sepideh Awesome P.

Kommentarer
Postat av: shubi

me like the bass and the pic :D

2009-09-19 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0