Disneyland :))

Shena alla människor :)))

Igår va ja i Disneyland... omg va kul de va xD !!!!! Ja trodde seriöst att disneyland va bara för småungar.. men hahahaha de va fan fler vuxna än barn där xD  såå jaa vi åkte kl. 8 o kom hem kl. 00 :) heheheh vi alla va GRYMT trötta men ni ska ba veta hur de va xD ja säger ba att disneyland e 1000 ggr bättre än grönalund!!! :O :D Gosh! ja vill verkligen tillbaka nu xD ! :D  heheheh de tog mej o min familj ungefär 12 till 14 timmar att se och åka precis ALLT! fast ja tror vi fortfarande vi missa ett par åkturer xD  de roliga i de här e att de tog en HEL dag att se 1 park! bara 1 ... och de finns 2! den andra parken har många fler karuseller och e mkt större!!! såå ja tror att nästa gång som vi åker dit måste vi nog köpa ett 2 dagars pass xD       Den roligaste av dom alla enligt alla va Buzz Lightyear astro blasters! De va ingen gigatisk berg o dalbana men den va annorlunda från alla xD man satt i en liten bil ( a.k.a spaceshuttle) där man fick en space''gun'' xD  på den här bilen fanns de en liten spak... som man kan använda för att snurra på bilen. :D   samtidigt som man snurrar bilen från sida till sida.. ska man skjuta på en massa måltavlor som ger dej poäng ( man får 100 poäng varje gång man träffar)... så första gången ja körde me min brosha o föräldrar såå fick ja 22700 o ja trodde ja hade typ klått alla! men sen visar de sej att min brosha hade fått 51000 -.- såå ja ba: HELL! vi kör igen! den här ggn ska ja vinna! ( ja var väldigt skeptisk me tanke på att min brosha e väldigt grym på att träffa, eftersom han en gång i tiden va CS proffs) -.- Såå ja säger till mej själv ba: okej.... ja ska ba peppra på varrenda måltavla som ja ser!    Vi börjar spelet.. och ja typ leder ÖVERLÄGSET.. min brosha har 17000 medans ja har 48000! sen kmr vi till en tunnel nära slutet av spelet o ja har 86000 medans min brosha har 66000.. såklart e ja TOTALT självsäker i de läget tills vi vi plötsligt ba stannar ... min brosha stannar framför en måltavla medans ja i mitten av tunnel som har INGEN måltavla!!! oooooh såå pissed ja va för den där ungen pepprar på den där måltavlan tills han har 93000 o ja fortfarande e kvar på min SOPPIGA 86000 -.-'''''''''''''''''''' GOSH sååå ja typ får panik o allt såå ja ba står upp.. nästan springer ut även om de e förbjudet att göra de.. samtidigt som bilarna börjar köra igen xD hahaha ramlar nästan över, men tar typ min pistol o ba pepprar på..... TYVÄRRRRRR så vann ja inte -.- vilket VERKLIGEN förstörde min dag, med tanke på hur tävlingsinriktad o allt ja va när vi börja allt de där! och nu måste ja leva med att THAT PERSON vann över mej -.-!!!!!  UGH!

hursomhelst så kmr ja avgöra vinnarn imorrn :)) såå stay tuned to watch who won the ''EYE'' competition :)))

Love, Peace and Dance :)) <3
-Sepideh <3

Kommentarer
Postat av: Zunil

Hahahaha daaaaamn! Nu är jag rädd! :O Visste inte att du var såå competetive. Jag börjar få second thoughts om vår tävling :S SAAAJK! Chicken Curry vinner lätt^^ U know it ;)

Love Sunil <3

2009-09-08 @ 22:32:39
Postat av: Sepideh :))

HAHAHAHAHA vinner lätt?!?! Du har just startat en tävling mellan Tävlingarnas GUD och dej själv! Ja vet inte hur den här tävlingen går till igentligen xD meeeen, vad jag redan vet är att JAG, sepideh den fina, kmr faktiskt vinna... I know its hard, but get used to it :))))) Hihihihihihihihi

<3<3

2009-09-10 @ 07:51:07
URL: http://oclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0